Joovy

Joovy. קריאטיב למותג תינוקות בינלאומי.
  1. Joovy, מותג בינלאומי המייצר מגוון רחב של מוצרים לטיפול בילדים ובתינוקות, כמו בקבוקים וכיסאות לתינוקות.

הם פנו אלינו ב-2011 כדי שנסייע להם לפתח קו טלפוני לתזונת תינוקות המיועד לקהל יעד של יולדות צעירות. החברה מתמקדת בעיקר בארצות הברית, שבה כמובן רמת התחרות בענף גבוהה מאוד.

מסיבה זו היינו צריכים ליצור מיתוג שיעניק ל’ג’ובי’ נוכחות אמיתית, כזו שתבליט מיד את המוצרים שלהם מבין מגוון המותגים האחרים. להשגת המטרה החלטנו על פיתוח קו מינימליסטי יוקרתי במראה נקי ומהודר, כזה שלא שימש קודם לכן עבור מוצרים לתינוקות. החלטנו לפנות לשוק האמריקאי בעזרת יצירת מראה אירופאי בולט.

מאז הפרויקט  בשנת 2011 המשכנו לעבוד עם ‘ג’ובי’ על כל סדרת המוצרים, ואנו ממשיכים לפתח את המותג שלהם וההכרה בו. בשורה התחתונה, יצרנו מותג חזק בעל מראה ייחודי ומסרים שקל לזהות ולהכיר אותם.

בשלב זה אנו יוצרים עבור ‘ג’ובי’ אריזות למגוון מוצרים כמו עגלות, ציוד לתינוקות, קסדות, כיסאות ועוד.

See Related: אינטרנט / אסטרטגיה קריאטיבית / אריזות / מיתוג / ניהול אמנותי (ארט דיירקשן) / ניהול קריאייטיב / עיצוב אריזות / עיצוב גרפי / עיצוב ופיתוח אתרים / עיצוב ופיתוח שטאנץ / עיצוב לדפוס / עיצוב לוגו / עיצוב מיתוג / עיצוב פריסות אריזה / עיצוב פריסות אריזה ותכנון מבני של אריזות / עיצוב תערוכות ואירועים מיוחדים / פיתוח זהות מותגית / פיתוח קונספט / פיתוח שפה מיתוגית / פיתוח שפת מותג / פריסה ומבנה / תערוכות