Green Tea Everyday

Green Tea Essence Company. Food & Drinks

הקטגוריה של מזון ומשקאות היא סופר מורכבת וסופר תחרותית, לגשת ולבנות מותג שמתחרה במדפים בקטגוריה הזו , זה אתגר גדול מאד. המץחרים שלך הם חברות ענקיות כמו קוקה קולה ודומות לה. הדרך להתחרות היא לייצר נראות ובידול שלא ניתן יהיה לחלוף על פני המדפף בלי לא לשים לב. המותג גרינטי, שמביא תפיסה חדשה וחדשנית לגביי אופן שתיית התה הירוק  בפרט ותה קר בכלל, היה מוכן לזרום עם הטרוף שהבאנו וללכת עד הסוף, עם שפת מותג שמעוררת את החושים ומרגשת את הנשמה. העבודה נעשתה בשיתוף פעולה עם אמן שייצר את האיורים עבור המותג. כל האסטרטרגיה שעומדת מאחורי השפה שלהמותג גרינטי היא חוויה של לייפםסטייל ואינסטגרם. ההבנה שהפלטפורמה המועדפת שלנו תהיה אינסטגרם איפשרה לנו לייצר תכנים ישירות עבור הפלטפורמה מתוך חשובה על נראות ועל חווית הלייפסטייל שמתקיימת ונוצרת שם. הסטדיו בנה ופיתח את כל שפת המותג ובשלב זה עובדים על בקבוקים חדשים שיביאו את הבשורה הבאה.  כל מה שנותר לומר זה
Stay Tuned…Everyday

See Related: אריזות / מיתוג / ניהול קריאייטיב / עיצוב אריזות / עיצוב גרפי / עיצוב לוגו / עיצוב מיתוג / פיתוח זהות מותגית / פיתוח קונספט / פיתוח שפה מיתוגית / פיתוח שפת מותג / קריאטיב