package design

Everysight

פרטי הפרויקט

זה חדשני כשמדובר על משקפים שממוקדים ברוכבים ואתלטים, Everysight מיועד לרוכבים רציניים ומספק טכנולוגיה חדשנית שמשפרת את הרכיבה. כש- Everysight הגיעו אלינו עם הצורך להכין מארז להשלמת המוצר, ידענו שאנחנו צריכים להתאים לסגנון המחודד שלהם ולעקרונות העיצוב. בהתאם לפילוסופיית  Everysight, השתמשנו בגישה המינימליסטית בגרפיקה של האריזה והשתמשנו בחומרים קלים לשמירה על העמידות. לממדים  הייתה חשיבות עליונה מכיוון שכל חלק היה צריך להתאים בצורה מדויקת. עוד מכשול התעורר מהצורך המיתוגי של אריזה בודדת שמעוצבת כך שהיא מהווה בית לשני מוצרים נפרדים. מהתחלת ועד סוף הפרויקט, היה מהנה לעבוד והרגשנו בטוחים לקראת החשיפה של Everysight, כך שהם יהיו מרוצים מהתוצאות. התוצאה הייתה מדהימה כמו תוספת יוצאת דופן לצי של Everysight, ואנחנו שמחים לספק לקוח נוסף שפועל בחזית של תחום ההלבשה הטכנולוגית.

Everysight

חברה שמטרתה לדמיין מחדש את היומיום, בעסק מהפכני שמשנה את הדרך שבה משתמשים חווים מידע. הם עושים זאת באמצעות פיתוח של AR, מציאות מוגברת שמשפרת את המשקפיים. מוצרי הדגל של Everysight זה משקפי רפטור שמיועדים במיוחד לרוכבים. ההלבשה הטכנולוגית מציעה למשתמשים בזמן אמת תוך כדי רכיבה מידע על מהירות, מרחק, קצב הלב ומידע נוסף שמוצג בצורה נוחה ולא פולשנית. הרוכבים יכולים להתפאר במפרט הטכני שיכול לצלם תמונות, להקליט את הטיול ולהיעזר בתוכנת AR שמדריכה את הרוכב במהלך המסע. בנוסף לזה, המערכת מאפשרת לרוכבים כשהם רוצים להיות מחוברים לבלוטוס, שמקשר עם השיחות, ההודעות האימיילים ותקשורת נוספת מבלי לגעת בנייד.

See Related: אריזות / מיתוג / עיצוב אריזות / עיצוב גרפי / קריאטיב