Packaging design by NotFromHere. For Joovy

חשיבה סידרתית, פלנוגרמה – תפיסה עיצובית של סדרה

סידרה שהתחלנו לעבוד עליה לפני כארבע שנים נכנסה לפני מספר חודשים לחנויות ברחביי ארה”ב, בחנויות של Buy Buy Baby,  Baby’s r us . היום סידרת המוצרים הגיעה כבר להיקף מכירות של מותג שקיים בשוק כבר הרבה זמן. תהליך שבד”כ לוקח פרק זמן מסויים של החדרת המותג.

אז איך עושים את זה?

בתחילת הדרך אתה לא יודע הרבה על איפה זה יוצג יש מושג כללי לגביי אופי החנויות לפעמים אריזה צריכה להכיל גם אופציה למדף וגם אופציה לתלייה. לאריזות העלה יש מתלה פנימי שבשליפה הוא יוצא, ככה שרק במידת הצורך משתמשים במתלה.

הסדרה של הבקבוקים מכילה בקבוקים מחומרים שונים ובצבעים שונים. יצרנו בידול בצבעוניות כדיי לבדל את החומר. יש סוג פלסטיק יקר PPSU ויש פלסטיק שהוא יותר זול PP כמובן שזה מגולם במחיר אבל גם בעיצוב. האריזות של הפלסטיק האיכותי קיבלו את הצבע השחור והאריזות של הפלסטיק היותר פשוט קיבלו צבע תכלת שמיים. התפיסה העיצובית של האריזות האלה שונה ממה שיש על המדף. התחרות בשוק של התינוקות בעולם ובארה”ב בפרט היא גדולה השוק מאד רווי וקשה מאד לייצר בידול. הלכנו על תפיסה מאד מינימלסטית, אריזות מאד נקיות כמעט מוצר קוסמטי שמשדר מוצר מודרני ואופנתי כמובן תוך שמירה על כל האינפורמציה הדרושה.

See Related: אריזות / מיתוג / עיצוב אריזות / עיצוב גרפי / עיצוב חנויות / עיצוב מיתוג